سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت خسارت بیمه تکمیلی چیست؟

دریافت خسارات بیمه تکمیلی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای دریافت خسارت بیمه تکمیلی خود به دفاتر بیمه مورد نظر مراجعه کردید و مدارک شما به هر دلیلی رد شده و یا پس از ثبت خسارت مبلغ پرداخت شده از مبلغ ثبت شده کمتر بوده.

 

اکثر این مشکلات به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از پوشش ها و رویه دریافت خسارت توسط بیمه گذاران است، امروز در رهبان قصد داریم تا با بیان تمامی نکات دریافت خسارات مربوط به بیمه های تکمیل درمان این مشکلات را با هم برسی و حل کنیم چس با رهبان همراه باشید…

نکات دریافت خسارت بیمه تکمیلی قبل از خرید بیمه نامه

یکی از اصلی ترین نکات قبل از خرید بیمه درمانی دیدن مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیمه مورد نظر است تا در صورت مراجعه به آن مرکز درمانی مبلغ خسارت به صورت اتوماتیک از سقف پوشش های بیمه نامه خریداری شده کم شود در غیر این صورت  شما باید از مرکز درمانی که طرف قرارداد بیمه خریداری شده نیست فاکتور و مدارکی را تحویل گرفته و به دست مراکز دریافت خسارت معتبر آن شرکت برسانید.

 پس چک کردن مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت های بیمه قبل از خرید بیمه نامه ها یکی از اصلی ترین مراحل روند دریافت خسارت بیمه تکمیلی از شرکت های بیمه است.

 

مدارک مورد نیاز دریافت خسارت بیمه تکمیلی در صورت مراجعه به مراکز درمانی سرپایی غیر طرف قرارداد

  •  -دستور پزشک معالج
  •  -اصل قبض پرداختی
  •  -اصل و تصویر گزارش خدمت انجام شده(جواب آزمایش، گزارشMRIو…)
  •  -در مورد هزینه های دندان پزشکی گرافی قبل و بعد از درمان به همراه فاکتور ممهور به مهر پزشک معالج

 

مدارک مورد نیاز دریافت خسارت بیمه تکمیلی در صورت مراجعه به مراکز درمانی بیمارستانی غیر طرف قرارداد شرکت بیمه

  -صورتحساب بیمارستان و پزشکان ممهور به مهر بیمارستان

  •   -گواهی پزشک معالج مبنی بر شرح درمانهای انجام شده همراه با قید تعداد روزهای بستری (ممهور به مهر پزشک معالج)
  •   -گواهی سایرپزشکان معالج مبنی بر نوع درمان های انجام شده ممهور به مهر پزشکان
  •   -برگه شرح عمل و برگه بیهوشی ممهور به مهر پزشک (جراح و یا جراحان) و متخصص بیهوشی
  •   -اصل ریز دارو و لوازم مصرفی در بیمارستان ممهور به مهر واحد مربوطه
  •   -اصل ریز آزمایشات و رادیولوژی و………ممهور به مهر واحد مربوطه
  •   -برگه شرح حال بیمار، خالصه پرونده
  •   -سایر موارد مندرج درصورتحساب بیمارستانی
  •   -ارئه گواهی مبلغ پرداختی سازمانهای بیمه گر پایه در صورتیکه اصل سند درمانی به بیمه گر اول ارائه شده باشد.
  •   -درصورتی که بیمه شده خود نسبت به تهیه تجهیزات مورد استفاده در اعمال جراحی اقدام نماید ، ارائه فاکتور معتبر ممهور به مهر جراح، اتاق عمل الزامیاست

دریافت خسارت در بیمه رهبان

یکی از اصلی ترین خدماتی که بیمه رهبان ارائه میدهد دریافت،ثبت و پیگیری خسارات بیمه های تکمیل درمان تا پرداخت هزینه است، شما میتوانید با مراجعه به میز دریافت خسارات بیمه رهبان به آدرس : اصفهان خیابان حکیم نظامی ، بین چهار  راه جوشقانی و سه راه حکیم نظامی، رو به روی بانک سپه و سینا و یا ارسال مدارک خود به همین آدرس تمامی خسارات بیمه ای خود از تمامی شرکت هارا ثبت و دریافت کنید.

 

همچنین با شماره گیری : 03191010089  داخلی 1 تمامی سوالات مربوط به دریافت و ثبت خسارات بیمه تکمیل درمان توسط بیمه رهبان را از ما بپرسید.

48

26 ساله و علاقه مند به حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان